GEMPAR BAPA LIHAT ANAK MAUT DEPAN MATA

on Thursday, September 12, 2013

maut depan mata
Parit Buntar - Gempar Bapa lihat anak maut depan mata.Seorang kanak-kanak maut dilanggar abangnya sendiri di halaman rumah mereka. Kejadian yang tidak disangka itu berlaku pada pukul 12.30 tengah hari 12 September 2013.

Menurut sumber, pada pukul 12.30 tengah hari mangsa yang bernama Mohd Adam Bin Mohd Ali itu ingin mengambil selipar. Manakala abang mangsa iaitu Aiman Yasin Bin Mohd Ali yang baru berusia 4 tahun masuk dalam kereta dan cuba menghidukpkan enjin kereta.

Bapa mangsa Mohd Ali 53 pada masa itu  baru tiba dari menghantar isterinya untuk berniaga di Alor Pongsu dan ingin bergegas untuk menghantar anak perempuannya ke sekolah.

depan mata maut"Setelah saya sampai kerumah, saya masuk kejap dalam rumah untuk mengambil barang, lepastu saya dengar dah bising kat luar rumah, saya pun keluar lah nak tengok. Saya tengok Aiman tengah duduk dalam kereta dan cuba menghidupkan enjin kereta, saya cuba menghalang tetapi dia terus menghidupkan kereta. Pada masa tu adik dia Adam kat belakang kereta tu nak ambik selipar dia. Sejurus enjin kereta hidup terus mengundur kebelakang. Saya tesentap anak saya menjerit, saya terus tengok kat belakang kereta, saya nampak Adam ada kat belakang kereta tu dangan keadaan melutut sambil memegang selipar. Saya periksa keadaan Adam saya tidak menyangka Adam dah meninggal." Jelas Mohd Ali 53 tahun bapa mangsa.

Kejadian yang amat menyedihkan itu memanggil Timbalan Ketua Pemuda PAS Parit Buntar Hairul Nizam Ishak yang turut hadir ke lokasi kejadian.

Kes tersebut diklasifikasikan sebagai kematian mengejut, Ketua Polis Daerah Kerian Superintanden Mat Fauzi Nayan.

kisah pelik


Untuk Iktibar, sentiasalah mengawasi pergerakan anak-anak kita, jangan sampai perkara yang tidak diingini berlaku. Semoga Roh adik Adam berada disisi Illahi. Ikhlas dari Uncledoy
Ranking: 5

{ 6 comments... read them below or add one }

Anonymous said...

Takziah untu keluarga mangsa..sentiasa la berhati2


September 12, 2013 at 11:28 AM
Anonymous said...

sedih aku perkara mcam ni pun boleh berlaku.sepatutnya ini tidak patut berlaku.


September 12, 2013 at 11:29 AM
Anonymous said...

dah takdir nak buat macam mana.tapi apapun kene berhati2 jan tambah kesedihan keluarga mangsa


September 12, 2013 at 11:30 AM
Anonymous said...

semoga rohnya dicucuri rahmat


September 12, 2013 at 11:31 AM
Anonymous said...

Al fatihah..semoga dia d tmptkn brsama2 dngn org yg beriman..for those who hv child mke sure keep ur car key far n high from them... ;(


September 12, 2013 at 11:40 AM
Anonymous said...

tak dapat aku bayangkan betapa sedihnya perkara ini..wahai kawan2 yang da adew anak, jaga anak ek. aku sedang menangis ni.


September 12, 2013 at 11:42 AM

Post a Comment

 
© uncledoy | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO