LIMA CARA KESAN LELAKI GAY

on Saturday, June 23, 2012

Ermm kalau tu post yang lepas mencertakan cara kesan lelaki gay hanya melalui tapak tangan, kali ini kita akan mengorek lima cara kesan lelaki yang berkelakuan gay.

jom kita baca 5 perkara yang akan mencerminkan seseorang itu adalah GAY.

1.sering kali tanpa segan silu memuji kehandsoman lelaki

ermm kalau anda nampak lelaki tu tanpa rasa segan memuji anda "handsomenyerr awak ni"
layan je la kan! ahahah.

2.sering menyentuh dan memegang bahagian sensitif  lelaki

kalau yang ni agak keterlaluan sikit,kalau cam ade orang tu suka kacau kat tempat yang sensitif, ko bagi flying kick jer.biar padan muka dia hahahaha.

3.Sukar untuk memuji dan mengkagumi seorang wanita

walaupun cantik mana pompuan tue,tak akan cair punya.aarr kalau anda nampak lelaki ni cuba korang ngorat dia,alaa cuba la puji dia sikit.ni bagi yang pompuan k!.cuba puji lelaki tue, kalau tak makan saman jugak.alamatnyer tuuuutt la tue hikhik.

4.Cara melihat lelaki memang tajam sampai kat dalam

jikalau anda terlihat seorang lelaki tu melihat anda dengan pandangan yang tajam macam parang dah,sampa merag dah mata di tue,baik korang larilah hahahah.takut nanti lain jadinyer huhuhuh...

5.Cuba mendapat perhatian di mata lelaki yang diminati

Ni pulak dia suke mintak puji laa ngan lelaki yang dia minat tue, arr kalau anda tengok lelaki tu suka mintak puji bnyak tanye dia dengan anda.cuba anda layan jer hahahah.pastu tu lariii hihihi.

Oklah aku rase tue jer yang ada sekarang ni,kalau anda ada cara nak kesan lelaki gay ni hantar jer kat komen tu, nanti kita hentam sama-sama ok!
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© uncledoy | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO