KISAH LUCU NABIL RAJA LAWAK

on Friday, June 15, 2012

Saksikan kisah nabil raja lawak yang terpaksa tidur diruang tamu akibat tidak tahan sejuk

Sejak mengandung, Zira lebih suka tidur dan paling penting, dia makan lebih banyak dari saya. Lucunya, kadangkala saya terpaksa tidur di ruang tamu kerana dia gemar kuatkan suhu penghawa dingin dalam bilik, manakala saya pula jenis tak tahan sejuk.

Walaupun bermacam kerenah dia, tapi bagi saya ini adalah saat paling bermakna buat kami berdua dan secara tidak langsung saya lebih mengenali serta perasaan sayang itu
makin bertambah," jelas Nabil.k.

Saya bersyukur kerana ALLAH SWT tidak memberikan masa yang lama untuk mengurniakan kami cahaya mata kepada kami. Apatah lagi kami memang berharap mempunyai anak secepat mungkin. Alhamdulillah hasrat kami dimakbulkan.

Saya tidak kisah dikurniakan bayi lelaki atau perempuan, tapi jika diberi pilihan sudah tentu saya mahukan bayi lelaki," katanya.

begitula cerita nabil,hantar pandangan anda tentang kisah nabil ini ok!
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© uncledoy | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO