GAMBAR RUMAH PELIK DAN UNIK

on Monday, June 11, 2012

 Saksikan rumah-rumah yang pelik dan sungguh unik ini.pelbagai reka bentuk yang unik dan jika diamati dengan dalam, pelik betul rumah ni.apatah lagi jika dibuat diatas gunung ni.
buat rumah kat sini pun best jugak kalo nak pergi beli beras terjun je!

tebalik dan rumah ni

dia bengang dah nak buat cam mana rumah ,dia buat style kotak jer

ni senget rumah ni,orang dia ni pun mesti senget..

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© uncledoy | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO