RAMBUT TERPANJANG DAN TERCANTIK DIDUNIA BAGI AKU LAH

on Tuesday, May 22, 2012

 Haaa kalau tu hari pasal janggut ni pulak pasal rambut. cuba tengok rambut panjang ni.dikatakan rambut2 paling panjang didunia dan dijaga selama hampir seumur hidup orang tu.cuba bayangkan betapa beratnya rambut itu hahahah..







Aku ada adik yang nak bagi panjang rambut dia macam ni.tapi aq tak suruh sebab pakai topi pun dia dah rasa berat apa lagi nak bagi panjang rambut dahla berat,panas pastu kalau tak terurus nampak macammmmm arrr paham la kan! heheh jumpa lagi nanti!!

semoga terhibur!!

kredit gambar: xlupa.com
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© uncledoy | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO