LUNGA LEMBUT SEPERTI ULAR

on Tuesday, May 15, 2012

Nokulunga  Buthelezi  yang selalu dipanggil Lunga itu mempunyai daya tarikanya yang tersendiri.
bakat lembik yang ada pada beliau membuatkan Lunga lain daripada yang lain

Lunga berkebolehan menopang dagu dan beraksi gaya ular yang terbelit-belit.sungguh pun begitu lLunga masih mampu bercakap.memang sukar untuk dipercayai jika tidak melihat sendiri kelebihan remaja kelahiran Afrika Selatan ini.

Lunga adalah seorang ahli peliuk badan sebuah sarkas dinegara itu yang sangat suka aksi Ular Sawa, sehinggakan beliau digelar Wanita Ular Sawa.

Kostum ular wajib dipakai oleh Lunga disetiap persembahan yang dilakukannya

Kebolehan itu jelasnya diperoleh sejak dari kecil lagi.jelas ibu nya Lunga suka tidur meniarap dengan meletakkan kedua-dua tanganya diblelakang badan. saya satuk nanti terjadi apa-apa dengan dia.

Lunga juga mempunyai diet pemakanan yang harus dijaga.jelas beliau saya harus menjaga berat badan saya sekitar 45 kilogram, jika tidak kotum ular yang saya pakai akan jadi sempit.

Difahamkan Lunga juga tidak pernah tercedera dan terjatuh apabila membuat sesuatu persembahan yang dilakukannya olehnya.

Sungguhpun beliau mempunyai kemahiran seperti itu, Lunga juga adalah orang biasa.tegas beliau.saya tidak suka orang memanggil saya ular sawa kerana manusia dan haiwan adalah berbeza

Sumber:cerita2pelik.blogspot.com

Ranking: 5

{ 2 comments... read them below or add one }

CIK TOM said...

ish tgk dah mcm ular..huhu


May 15, 2012 at 6:10 PM
Muhammad Azizul said...

geli nak tengokkan!!


May 15, 2012 at 6:22 PM

Post a Comment

 
© uncledoy | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO