HOSPITAL PALING SERAM DIDUNIA

on Monday, May 14, 2012

Difahamkan hospital paling seram didunia ini telah berusia ratusan tahun yang lalu
dan telah merekodkan sebanyak 63000 kes kematian sepanjang hospital itu dibuka.
hospital itu ialah hospital untuk pesakit TIBI batuk kering .

Healstead iaitu seorang ahli Paranormal bersama krunya menyiasat hospital yang dikatakan sangat berhantu ini, pada sekitar 1900 an.

Jelas Healstead pada jam 6 pagi, saya bergegas pergi ke tingkat 4 untuk melihat keadaan disitu.tiba-tiba suasana diruangan itu menjadi seram sejuk, bulu roma saya naik, tampa melengahkan masa saya pun mencapai kamera saya lalu mengambar secara rawak.pada keesokan hari, saya mencuci gambar tersebut, tiba-tiba saya melihat satu susuk wanita yang bersandar didinding. padahal pada masa saya diruanagan itu tiada seorang pun disitu .
wanita itu mungkin dalam linkungan umur 17 hingga 20 tahun, bergaun putih dan rambuut ikal mayang.

Untuk pengetahuan umum gambar yang telah diambil ini,berjaya meraih Anugerah Best Ghost Evidence di First Paranormal Award Ceremony pada majlis World Ghost Conference.


Sumber gambar:blognasirhamzah.blogspot.com


Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© uncledoy | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO