GAMBAR TERPELIK DI INDIA

on Tuesday, May 22, 2012


Sebenarnya aku heran apa yang mereka ni lakukan betul-betul pelik mungkin bagi dorang tu tradisi mereka kan! apa-apun selamat melihat..
kan nanti kena patuk tangan kau tu..

napa la dorang buat budak ni macam ni haiss..

nak jadi apa ni haa
dia ni aku tak tau apa nak aku cakap hahahah..



Itula sedikit gambar pelik dari india ni. kekadang rasa lucu jugakkan tapi mungkin bagi mereka tu dah adat mereka so, kita mestila menghormatinya ok! jumpa lagi dilain post.

semoga terhibur: xlupa.com
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© uncledoy | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO