CARA-CARA MEMBEZAKAN KUCING JELMAAN JIN

on Friday, May 18, 2012

Dibawah ini adalah cara-cara membezakan kucing sebenar dan kucing jelmaan jin.

Cara-cara ini diajar oleh seorang ustaz dari sebuah kampung yang aku pun tak tahu kat mana.
tapi cara ni memang betul.

Ini adalah cara-caranya

1.perhatikan mata kucing, jikan mata kucing tu berkedip bermakna itu kucing sebenar.sebaliknya jika mata kucing itu tidak berkedip bermakna itu adalah kucing jelmaan jin

Cara mudah untuk membuat mata kucing berkedip adalah dengan memegang kepalanya dan mengusap leher/tengkuknya, kucing sebenar akan mengedipkan matanya jika dilakukan sedemikian. manakala jika kucing tersebut tidak mengedipakan matanya walaupun sudah diperlakukan seperti itu, maknya kucing itu adalah kucing jelmaan.

Jika itu adalah kucing jelmaan jin,suruh kucing tu keluar dalam apa cara sekalipun.

Ustaz tu ada mengajar juga cara untuk membezakan antara ular sebenar dan ular jelmaan jin, kaedah yang sama lihat mata ular bekedip ke tidak.ko tak ya laa carik pasal nak pegi pegang kepala ular tu usap leher dia,cukup tengok mata dia dari jauh sudahla hahahah.

kredit gambar: xlupa.com
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© uncledoy | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO