AARON AZIZ "DEMAND" LARANG ISTERI BERLAKON

on Wednesday, May 16, 2012

Artis Bintang Popular 2011 itu kini hangat diperkatakan.Tambahan lagi difahamkan Aaron Aziz kini telah banyak menolak tawaran dari beberapa produksi.


Saya tak demand, sebenarnya isu ini timbul apabila saya menolak tawaran daripada pihak produksi.apa yang berlaku sebenarnya sebelum saya menang pun jadual saya memang dah pun padat sehingga bulan oktober tahun ini.penerbit yang saya tolak tawaran tu ingat saya sengaja nak tolak tawaran mereka kerana bayaran yang tidak tinggi. jelas Aaron mengulas persepsi terhadap beliau.

Difahamkan Aaron kini sangat sibuk dengan drama yang akan datang iaitu (Adam dan Hawa),yang mengandungi 80 episod.selain itu, Aaron juga akan berlakon dibawah penerbit filem iaitu Andy Mark dalam filem (Dampak) nanti.bukan itu sahaja, Aaron juga akan berlakon dalam filem (Cicakman 3) dan akan datang filem kisah cinta yang masih menjadi rahsia.

Artis popular ini juga diberitahu, akan memnjadi Host dalam Fear Factor Malaysia Selebriti di Afrika Selatan pada bulan Oktober ini.,dan beliau juga akan pergi ke Vietnam dan Korea untuk bercuti bersama peminat disana.

Diyana halik iaitu isteri Aaron Aziz ketiaka dicuit oleh media tentang tawaran untuk berlakon.jawabnya saya tiada masa untuk berlakon.cela Aaron yang juga berada ditepi isterinya jika dia nak berlakon pun saya tidak akan bagi.

Kredit gambar: guablog.com
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© uncledoy | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO